پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182104
دعوت ادارات و نهادهاي چهارمحال و بختياري از مردم براي شرکت در راهپيمايي قدس
تاریخ انتشار : 1394/04/18 18:00:08
نمایش : 1773
سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي دولتي و انقلابي با ارسال پيام ها و بيانيه هاي جداگانه اي مردم را براي شرکت در راهپيمايي روز قدس دعوت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سازمان ها، ارگان ها و نهادهاي دولتي و انقلابي با ارسال  پيام ها و بيانيه هاي جداگانه اي  به بام ايران خبر و ديگر رسانه هاي استاني، مردم را براي شرکت در راهپيمايي روز قدس دعوت کردند : متان اين بيانيه ها به شرح زير است:



بيانيه و دعوت ستادانتفاضه وقدس  شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان از مردم هميشه در صحنه براي خلق حماسه در روز جهاني قدس دربام ايران
در آستانه ورود به سي و هفتمين سالگرد نامگذاري "روز جهاني قدس"  توسط معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) از مردم بصير وولايتمدار و هميشه در صحنه استان دعوت به عمل مي آيد تا همچون سال‌هاي گذشته با حضور انقلابي، پرشکوه، آگاهانه و حماسي خود با قلوبي مملو از ايمان و گام‌هايي استوار و مشت‌هايي گره‌کرده، در صفوفي متحد و يکپارچه و همصدا  با «امت بزرگ رسول‌الله» و همه آزادگان و آزادانديشان  جهان؛ خشم و نفرت و انزجار مقدس خود را با سردادن شعارهاي «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» بر سر« نظام سلطه و استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل» فرياد زنند.
روز جهاني قدس؛ امسال در حالي از راه مي رسد که وجدان هاي آگاه و ديدگان هوشيار مردم جهان شاهد يکي از فجيع ترين نسل کشي ها و قتل وغارت هاي ضد بشري رژيم ديکتاتور آل سعود عليه يمن و مردم بي گناه آن به نيابت از دژخيمان صهيونيست است، و نيز همچنين شاهد ادامه اشغالگري و ظلم  بي شرمانه  عليه آورگان بي دفاع و مردم  بي پناه و مظلوم غزه و  فلسطين هستيم ، که نشان از ترس  و درماندگي و استيصال صهيونيسم در مقابل مقاومت اسلامي و شجاعت مثال زدني  مردم بي دفاع و بي پناه فلسطين است.
جمعه اين هفته نوزدهم تير ماه  مصادف با 23 رمضان‌المبارک راس ساعت 30/11 مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابي مرکز استان و بيش از 117 نقطه استان  ، با بهره‌مندي کامل از ايام و ليالي قدر و با دعا و ابتهال به درگاه بي‌نياز کريم قادر متعال، آزادي قدس شريف را از چنگال دژخيمان سفاک و غاصب رژيم جعلي صهيونيستي مسألت مي‌کنند.
آري، به درستي و سرانگشت هدايت و تدبير آينده‌نگرانه بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران ، حضرت امام خميني«رحمة الله عليه» بيش از سه دهه پيش، جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان يادگاري ارزشمند و وديعه‌اي گرانقدر به نام «روز جهاني قدس» نام گرفت ، تا روز اسلام و مسلمين و روز فرياد رهايي و آزادي فلسطين قهرمان از چنگال صهيونيست‌هاي غارتگر و روز مقابله « جبهه بزرگ بيداري و مقاومت اسلامي » با  « نظام سلطه و استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل »  باشد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي  در پايان اين اطلاعيه ؛ از مردم مومن، انقلابي و روزه‌دار و همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت مي‌نمايد تا در تحقق آرمان‌هاي بلند امام راحل عظيم‌الشأن(ره) و لبيک به نداي ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) که فرمودند: «به فضل الهي، امسال نيز ملت مسلمان ايران، در روز قدس با حركت خود مشتي بر دهان دشمنان اسلام و فلسطين خواهد زد» همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان غريو رهايي و آزادي قدس شريف و شعار نابودي کفر و استکبار را سر داده، در صفوفي متحد و يکپارچه در جمعه اين هفته (19 تير) راس ساعت30/11  در سراسر استان ، رسالت ديني وشرعي خود را در برائت از کفار و مشرکين و غاصبان صهيونيست در عرصه هنرنمايي ماه عبوديت و بندگي الهي انجام دهند.
ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان
 

بيانيه استانداري چهارمحال و بختياري

روز جهاني قدس، روز اتحاد مسلمانان جهان با مردم فلسطين است
استاندار چهارمحال و بختياري، با صدور بيانيه‌اي به مناسبت روز جهاني قدس، اين روز را، روز اتحاد مسلمانان هان با مردم فلسطين دانست.
متن کامل بيانيه قاسم سليماني دشتکي به شرح ذيل است:
روز قدس، روز اتحاد  و روز اعلان همبستگي مسلمانان جهان با مجاهدان غيور فلسطين و تبلور فرياد تنفر و اعتراض جهانيان عليه جنايات رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي است.
روز قدس يادگار بزرگ امام راحل عظيم الشأن و انقلاب اسلامي است که هر ساله قامت پوسيده و پوشالي رژيم غاصب صهيونيستي را به رعشه مي‌اندازد و خواب خوش سردمداران و حاميان گستاخش را آشفته مي‌گرداند.
فلسفه اصلي نامگذاري روزي براي قدس از سوي معمار كبير انقلاب اسلامي، عملياتي کردن روش برخورد و رويارويي با نظام سلطه بين‌المللي عنوان شده است، نظامي كه با بيش از 60 سال تعدي و تجاوز ددمنشانه، وقاحت آميزترين صحنه‌هاي كشتار مسلمانان را به نمايش گذاشته است.
حضور گسترده و حماسي امت خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي روز جهاني قدس، پشتوانه محکمي در تداوم ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در برابر استکبار جهاني و در نهايت، مانع اصلي سيطره اين جرثومه فساد و غده سرطاني بر خاورميانه است.
اين حضور، به سردمداران‌ استكبار جهاني‌ و رژيم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد كه‌ مسئله‌ فلسطين،‌ در صدر مسائل‌ دنياي‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامي‌ مسلمانان‌ جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخيل‌ هستند.
ضمن گراميداشت روز جهاني قدس از مردم ولايت‌مدار چهارمحال و بختياري، دعوت مي‌نمايم در راستاي لبيک به نداي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، در راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس حضور يافته تا به دنيا اعلام نمائيم آزادي فلسطين و قدس شريف، خواسته مشترک تمامي مسلمانان جهان است.
 
 
بيانيه اداره کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

آرمان آزادي قدس ازاهداف  انقلاب اسلامي است
اداره کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جهاني قدس با صدور بيانيه اي تأکيد کرد : آرمان آزادي قدس ازاهداف والاي انقلاب اسلامي است


به گزارش روابط عمومي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري، اداره کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌‌اي به مناسبت روز جهاني قدس بر آزادي قدس به عنوان يک آرمان و اهداف والاي انقلاب اسلامي تأکيد کرد.
متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:
روز قدس روز خروش مشتها، نگاه ها، فکرها و قدم هايي است که براي خدا مي آيند تا غده سرطاني و دست ساز ايادي استکبار را از نقشه مطهر و پاک سرزمين هاي اسلامي پاک کنند.
اين بيانيه مي افزايد:
روز قدس روز لبيک گويي به پيام ماندگاري است که هميشه ماناست، روز دفاع مظلوم و ستمديده در مقابل ظالمان سراپا مسلح ودد منش است.
و آنانکه در اين روز حضوري پررنگو خالصانه و سرشار از مهر و محبت نسبت به آستان مقدس اهل بيت(ع) به ويژه سرور و سالار شهيدان حضرت سيدالشهدا(ع) دارند مي آيند تا با وجود خود و با مشت هاي گره کرده خود عليه ستم پيشگي و سکوت مجامع جهاني در قبال مردم مظلوم فلسطين حضوري حماسي داشته باشند.
در ادامه اين بيانيه آمده است:
شوراي هيئات مذهبي، کانون مداحان و شعراي آييني، موسسات و مراکز قرآني مردمي و جمعيت بانوان فرهيخته در عرصه فرهنگ ديني به همراه مردم مومن و روز دار با تأسي از سفارش پيامبر اعظم(ص) «که هرکس فرياد مظلوميّت مسلماني را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نيست» در روز قدس با جهاد لساني خود حمايت خود را از مسلمانان بي دفاع فلسطين به ويژه  غزه مظلوم اعلام مي کنند.

بيانيه اداره کل اوقاف و امور خيريه استان به مناسبت روز قدس
 بسم الله الرحمن الرحيم

امت اسلام، سال هاست به يک غده سرطاني و مستهلک و کشنده به نام " صهيونيسم" گرفتار شده است؛ همان قومي که پيامبر اسلام(ص) در مورد آنها فرمود: "من از دست اينها بسيار اذيت شدم"؛ کودکان، زنان، جوانان و پيرمردان با وحشيانه ترين وضعيت کشته مي شوند و شهرها و سرزمين هاي مردم مظلوم فلسطين در زير لگد دژخيمان صهيونيست ويران مي شود.
جوانان و انسان هاي آزاده فلسطيني هر روز يا شکنجه مي شوند؛ يا در زندان هستند و يا به دست غاصبان جنايتکار صهيونيست، ناجوانمردانه کشته مي شوند.
وه که چقدر قبيح و زننده است اين حرکات دژخيمان صهيونيست و چه آخور و آبشخور خوبي براي مزدوران حامي اين ها مثل آمريکا و دولت هاي غربي درست شده است؛ آن گونه که اين رژيم جنايتکار جعلي و غاصب را به رسميت مي شناسند و با وقاحت تمام، آن ها را در عرصه بين المللي به رسميت مي شناسند و حقوق بين المللي براي آنها قائل هستند.
ما امت حزب الله ايران اسلامي، با زبان روزه و درهواي گرماي؛ در جمعه ي آتي و بعد از مراسم احياي شب هاي قدر و قرآن به سر گرفتن و "بک يا الله" و " بالحسن و بالحسين" گفتن، بار ديگر در صحنه مي آييم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گيري کنيم. آري صف هاي خروشان ملت، اعم از کودک و نوجوان و جوان و کهن سال مي آيند تا به ملت مظلوم فلسطين بگويند: تنها نيستند؛ و بر اساس آموزه هاي قرآن کريم که تکيه و اعتماد به ظالمان را نمي پسندد و در مقابل دستور قتال و جهاد با آنها را صادر مي کند و مي فرمايد:"ولا ترکنوا الي الذين ظلموا"؛ به وظيفه خود عمل مي نمايند.
لذا ما کارکنان اداره کل اوقاف و امور خيريه استان، از مردم غيور چهارمحال و بختياري دعوت مي کنيم که در اين راهپيمايي و رزمايش بزرگ ارتش بيست ميليوني ايران اسلامي شرکت نمايند و جنايات رژيم صهيونيستي و آل سعود را محکوم نمايند.
والسلام علي عباد الله الصالحين
محسن غلاميان
مدير کل اوقاف و امور خيريه استان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html